27 November 2011

Jalan-jalan cari pasal di Sunway Pyramid

Salam semua heee ;) Starting pon dah mcm gedix jewp nok . huhu . Meh la dgr cerite aku neh. Td ptg aku adelah pegy jalan2 kt sunway pyramid . Korang mesti tau kn kn kn ?? kalau taktau google sndri yew .Ala shopping complex ala2 arabic gitew yew . Reasonnye sebab dh beli tiket wayang .Nak tau cerite apew ? Twilight . Alah korank korank mesti tau gitew hikhik ! Best yew crite tew . Mule2 mcm meluat nok nk tgk crite tu . Yela kisah kejar2 beruk lam hutan plak. Aku xbpe sukew tgk action2 neh . Tp memandangkn adk aku tuh gler sgtts nk tgk, aku ikot jew yew. Layannnnnn...Finally 'heroin' jadi kuntilanak lew . Takot yew ! Kalo xpenah tgk, kne tgk baru gempax ! Lepas dh layan crite tew, kteorng pegy jalan2 cuci2 matew . Nak beli itu ini xdpt lew . Kne saving2 ckid lew ! Lepas tew.....Kteorng nmpk lew org duk modelling2 kt pentas raga .....Stop jap cuci2 matew tgk dorang duk tonggek situ sini. Cantik2 gaks model . Ala model 'Bizzy Body' jewp. Korank tau ke tak bizzy body tu apew ? alah tmpt utk kuruskn body mcm aku ni ha . hikhik . Malu yew ! Pastu pastu kn kn kn aku nmpk la judge dy . hensem siot ! nk tau sperr ?Tony Eusoff & Kevin Zahrin ! waaaaa.....nk sign ??? tak dapek le . Tgk dri jauh sudeh ....Sebelum kite2 orng balik adelah kewajipan snap snap gambar . Bole la ! hahaha xbleh bla bla bla ....oklah merepek2 plak aku neh . Enjoy our snap snap picture ! Kalo rajin nak merepek aku post entry baru lagy . tatatatata ............


No comments: