23 December 2011

Year 2011 will end soon :)

Salam satu malaysia :) Pejam celik pejam celik 2011 bakal melabuhkan tirai tak lame lagy.Sumpah sedey ! :((( sbb byk sangad kenangan yg berlaku sepanjang 2011 neh...banyak la, mcm2 la . taknak crite la nanty aku nanges....Nanges gembira campocampo nanges sedey...
  • 2011-nanges gembira sebab dapat masuk blaja setelah sekian lame :))) (lebar jew senyummm)
  • 2011-nanges sedey sbb...sbb takde sbb huhu...nanges sbb jumpa insan yang sekian lame tidak tahu khabar berita dengan secara tak sengaja dapat jumpa balik (sumpah terharu giler ! ) 
  • 2011-banyak sangad mengajar aku erti kehidupan yang sebenar. Tanpa ibubapa, Kawankawan, temanteman maka takdelah semangat aku untuk teruskan kehidupan ni (ceh sedeysedey plak tampar lajulaju kang) Sayang kamoo semua ketatketat ! :))
  • 2011-banyak memberi aku inspirasi dimana dapat membantu aku dalam membuad sesuatu bnda yang memerlukan banyak pengorbanan. Salah satu nye, assignment yang melambaklambak (sumpah mate macam kungfu panda sbb banyak xcukup tdo) takpe, demi ilmu aku sanggup meng'sacrifice'kn diri :)
Ape lagi ek nak bebelkan diri tentang kenangan 2011 neh ye?? ermmm.....takde pape la kud.Azam tahun baru??? huhu....aku nak kuruskan badan, kasi mantop ckid bab kate dot.dot.dot :)) Takdelah, azam tahun 2012 aku nak truskan kehidupan dengan sempurna dan semoga diri aku tabah untuk hadapi dengan hari yang akan mendatang. Insyaallah :) Oklah, tu aje yang dapat aku merepekrepek lam 'babyblog' kesayangan aku neh. Ade entri baru, story baru, gosip baru aku post lagi :)

NotaSiku:: Rindu Mr Shafie ketatketat !





No comments: